Eu sunt Norocel, dar lu' mami îi place să-mi zică Zbârlici sau Fluffy

Eu sunt Norocel, dar lu' mami îi place să-mi zică Zbârlici sau Fluffy
Post Icon

Îndrăgosteli pisiceşti

În decembrie 2012 s-a aciuat pe lângă casă o mâţă pe care "mom" a îndrăgit-o, dar era cam materialistă...venea doar după mâncare şi să cerşească mângâieri!
 
 
şi....în primăvara lui 2013 m-am îndrăgostit lulea de Mitţi
 



 
din păcate.....nu eram singurul care-o iubea şi a trebuit să suport cu umilinţă


Vara.....ne-am topit de căldură, nu ne mai ardea de iubire. Iar Miţi venea conştiincioasă să cerşească mâncare şi mângâieri.
 




Până când....într-o zi de primăvară, din 2014 când Miţi nu a mai apărut!!!  :(

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Miaunaţi şi voi ceva aici!