Eu sunt Norocel, dar lu' mami îi place să-mi zică Zbârlici sau Fluffy

Eu sunt Norocel, dar lu' mami îi place să-mi zică Zbârlici sau Fluffy
Post Icon

Un intrus în casă

Ehhhhh...ş-avenit iar toamna cea friguroasă, dar asta nu mă opreşte să nu pierd vremea p-afar!!!
În plus, Mom mi-a mai adus în casă şi-o urecheată d-afar', că cică n-are părinţi.....hmmm
 

şi în plus.....mi-a mai halit şi mâncarea mea


s-a jucat cu mingiuca mea cea roz......
ce-i???
n-aţi mai văzut motani să se joace cu mingiuţe roz!!!
 

a stat pe locul meu preferat......




cred că vedeţi şi voi pe faţa mea cât eram de trist!!!
 
 
 
şi până la urmă, după o lună de zile în care m-a chinuit alergându-mă prin cas' sau fugărindu-mi coada, am învins....am scăpat de ea!!!.....s-a dus la altă casă!!!....începusem să-mi fac griji că Mom şi Ema o plac mai mult pe ea pentru că era tare năzbâtioasă şi hazlie....şi uite aşa, mi-am recăpătat teritoriul....miauuuuu!!!!











 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Miaunaţi şi voi ceva aici!