Eu sunt Norocel, dar lu' mami îi place să-mi zică Zbârlici sau Fluffy

Eu sunt Norocel, dar lu' mami îi place să-mi zică Zbârlici sau Fluffy
Post Icon

8 August, Ziua Internaţională a Pisicii

Cum blogurile suratelor mele pufoase miau-zvonesc cum că azi ar fi Ziua Internaţională a Pisicii, nu pot decât să-i cred pe cuvânt! Miauuuuu.... let's start a purrrrrrrfect party!!!

Heiiiiii
Griska, hai la petrecerea mea şi nu mai lenevi atât!!!! http://griska.wordpress.com/2009/10/29/militez-pentru-ziua-internationala-a-pisicii/
şi tu











Ce mai distracţie miaunească pe cinste!!!!

Şi pentru că "my mom" îi duce doru' lui Moty, al ei înger negru, ii dedic aceste rânduri.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comentarii:

Ifim spunea...

Norocel, Zbârlici sau Fluffy, bun venit în rândul pisicilor cu blog. Sau fiţoase, cum le alintă "my mom". Chiar dacă ești junior, se pare că avem despre ce miorlăi!:)

Trimiteți un comentariu

Miaunaţi şi voi ceva aici!