Eu sunt Norocel, dar lu' mami îi place să-mi zică Zbârlici sau Fluffy

Eu sunt Norocel, dar lu' mami îi place să-mi zică Zbârlici sau Fluffy
Post Icon

M-au clonat !

Câtă supărare!!!

.....pe lângă faptul că "m-au făcut" cu vacanța la mare, soră-mea Ema s-a mai și întors de acolo cu o surată din lut pe care au vopsit-o ca să semene cu mine.

Cică așa își manifestă ea iubirea pentru mine!!!

Mie mi se pare că umblă cu "cioara vopsită"!!! Voi ce ziceți ?


 

mrrrrrrrr


 

miauuuuuu.....mai lasați-mă cu făcătura asta!!!

 
 
 
 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comentarii:

Ifim spunea...

Miauuu, mie mi se pare că-i o făcătură simpatică!
Chiar seamănă cu tine! Numai că are o problemă. O mare problemă! Fiind din lut, nu se poate zbârli!:)

Lily, my mom spunea...

Baghi, like americans cats said: "purrrrrfect said" that, this thing, has no hairy thing ("fluffy thing").....or....."corrrrrrect spus" în miauneasca românească

Trimiteți un comentariu

Miaunaţi şi voi ceva aici!